NBA-news

sâmbătă, 28 mai 2011

JOGGING

Jogging. Este unul din cele mai sanatoase sporturi. Intareste musculatura, sistemul cardiovascular, arde caloriile.
Cum sa incepem. Cei  care nu au antrenament pot alterna 1-2 minute jogging cu 1-2 minute de mers. Pentru inceput puteti incerca sa faceti jogging intre 10 si 20 minute. Mariti timpul gradat pana la 30-45 minute. Consultati inainte de toate medicul daca nu ati facut efort fizic de mult timp sau aveti restrictii de sanatate.
Faceti o mica repriza de incalzire de 10 minute inainte de jogging, practicand un mers energic. La final, practicati intinderi ale membrelor, in special pentru picioare,  insotite de exercitii de relaxare si respiratie.
Viteza ideala care trebuie practicata la jogging este cea in care poti face conversatie cu cineva. Nu practicati un ritm prea alert sau prea incet.
Ideal este sa faci jogging de 3-4 ori pe saptamana cate 30-45 min.
Tineti spatele drept, abdomenul supt, umerii relaxati. Rulati pe toata talpa piciorului. Nu tineti pumnii stransi, mainile trebuie sa fie relaxate. Respirati profund si constant.
Alergati pe cat posibil pe iarba. Socurile vor fi mai bine absorbite. Schimbati traseul din cand in cand, pentru a nu interveni plictiseala.

sâmbătă, 21 mai 2011

Cum recunoastem argintul de calitate

Cum recunoastem argintul si calitatea lui.
1. Uitati-va dupa marca, folosind o lupa. Majoritatea pieselor “sterling silver” sunt marcare. Puteti vedea .950 sau .900 sau “sterling”. Daca vedeti .900, nu e “sterling silver”, dar e un argint bun. Daca e .800 e un argint de calitate mai slaba, provenit de regula din Germania si din tari europene. Piesele provenite din Thailanda sunt marcate cu “Thai” sau “Thailand”, cu “SR” sau cu alte doua initiale. Piesele provenite din Mexic sunt marcate cu un vultur care are inscriptionat si orasul in care a fost fabricat. Sunt marcate si cu “plata” si  sunt “sterling silver”. Piesele provenite din America mai folosesc marcajul .925 si sunt din argint de calitate. Piesele provenite din Anglia au marci care arata anul, locul fabricatiei si puritatea argintului.
2.Urmele lasate de argintul de calitate cand sunt sterse de o laveta sunt de culoare neagra.
3.Bijuteriile din argintul de calitate au o suprafata fina.
4.Uitati-va la margini si gauri ale piesei. Nu trebuie sa vedeti diferente de nuanta ale metalului. Daca apar diferente de nuanta s-ar putea sa fie doar o placare sau acoperire cu argint.
5.Testul cu acidul nitric. Faceti o mica taietura sau gaura intr-un loc ascuns al piesei. Picurati o picatura de acid. Daca culoarea devine verde, nu este argint de calitate, are continut mare de cupru. Daca culoarea devine aurie, atunci aveti argint placat. “Sterling silver” lasa o culoare gri inchisa.
Argintul pur nu pot fi utilizat la fabricarea de bijuterii pentru ca este extrem de maleabil si, astfel, se deformeaza mult prea usor. De aceea, argintul nu este utilizat in forma pura in bijuterii. Una dintre combinatii, este argintul 925. Acesta este un amestec amestec obtinut din 92,5% argint si 7,5% cupru. Cuprul nu este intotdeauna folosit la  bijuterii si acesta poate fi inlocuit cu alte metale sau combinatii de materiale. Acest aliaj imbunatateste proprietatile mecanice, iar cuprul reprezinta doar o infima parte din aliajul de argint. Piesele din argint 925 constituie cea mai buna achizitie pentru client.
New York PHP Community Member



joi, 5 mai 2011

Reparatii auto

Logan- carte tehnica


Fiat Uno


Ford Scorpio
Daca doriti ceva mai mult-> emailjobfree@gmail.com
Va voi raspunde in timp util.

Valid Robots.txt

Bloguri, Bloggeri si Cititori

vineri, 11 martie 2011

Cuplaje mecanice

CUPLAJELE Cuplajele sunt organe de masini care asigura legatura permanenta sau intermintenta pentru transmiterea miscarii de rotatie de la un arbore la altul sau de la un organ de masina la altul. Cuplajele se pot utiliza si pentru realizarea legaturilor între un arbore si piesele montate liber pe acesta: roti dintate, roti de transmisie, roti pentru lant. Cuplajele pot servi ca elemente de siguranta (limitare de moment, turatie, sens).
Cuplajele sunt :
- cuplaje permanente(fixe si mobile), la care legatura intre cei doi arbori se intrerupe numai prin demontarea elementelor de asamblare a cuplajului. Cuplajele fixe leaga capetele arborilor fara joc.Din acasta categorie fac parte: cuplajele cu manson dintat si cu flansa. Efortul intre arbore si manson se transmite printr-o pana longitudinala sau stifturi. Materialele din care se executa mansoanele sunt de regula fonte cenusii sau alte materiale cu rezistenta mai mica decat cea a arborilor. Cuplajele cu flanse pot fi din aceeasi bucata cu arborele sau separat, legatura lor cu arborele facandu-se prin pene longitudinale. In cazul cuplajelor cu planse, suruburile de strangere sunt solicitate la forfecare, atunci cand ele sunt cuprinse in gauri calibrate sau solicitate la intindere, cand suruburile sunt cuprinse in gauri cu joc.
  Cuplajele mobile se folosesc atunci cand sunt necesare deplasari axiale, radiale sau unghiulare ale arborilor . Tipurile constructive de cuplaje mobile sunt:
1.cuplaje de frictiune
2. cuplaje cu gheare
3.cuplaje elastice
4.cuplaje flexibile
Cuplajele elastice sunt solicitate la doua socuri de torsiune si anume: -socul de viteza provocat de diferenta brusca de viteza unghiulara a arborilor care se cupleaza brusc -socul de cuplu are loc in mod normal la pornire si se exercita de catre masina motoare asupra celei antrenate.
-cuplaje intermitente, la care legatura intre cei doi arbori poate fi stabilita sau intrerupta, printr-o comanda exterioara fara a demonta cuplajul (ambreiaje).
Tipurile de cuplaje intermitente sunt: - cuplaje intermitente rigide care nu permit rotirea relativa a arborilor in timpul antrenarii. -cuplaje intermitente de frictiune care nu permit rotirea relativa a arborilor in timpul antrenarii ( permit cuplarea sau decuplarea arborilor atat in mers cat si in repaus.). Trecerea arborelui condus de la o viteza inferioara la alta superioara se face lin , fara socuri. Cuplul motor al unui automobil se transmite rotilor de rulare prin intermediul unui cuplaj intermitent (ambreiaj). Materialele din care sunt executate cuplajele de frictiune trebuie sa reziste la temperaturi ridicate, la uzare, la frecare si al actiunea chimica a lubrifiantului. Cuplurile de materiale pentru ambreiaje de frictiune sunt: fonta pe fonta, fonta pe otel, otel calit pe otel calit, otel sau fonta pe mase plastice, otel sau fonta pe ferodo, otel sau fonta pe textolit. Cuplajele intermitente rigide se utilizeaza la masini unelte, autovehicule, cat si la mecanismele torpedo ale bicicletelor
Într-un cuplaj actioneaza urmatoarele sarcini :- momentul de torsiune util care trebuie transmis;
- sarcini dinamice care se manifesta în timpul regimului tranzitoriu;- sarcini datorate jocurilor si vibratiilor.